ISUZU


ISUZU AUTO DELOVI

 

 

Isuzu auto deloviIsuzu auto delovi - Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Isuzu, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela. Svi Isuzu auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001. Najveći asortiman auto delova za Isuzu pokriven je od strane našeg najvećeg isporučioca - firme Nipparts iz Holandije. Rezervni delovi za Isuzu koje prodajemo se u zemljama Evropske unije tretiraju kao originalni delovi.

 

 

  

Nipparts auto delovi:

NIPPARTS ima kompletan asortiman svoje ponude auto delova na stalno ažurnom on-line katalogu auto delova http://www.nipparts.com/page/catalogue. Ovaj sajt je jedini “otvoreni” sajt u Evropi, koji svakom pojedincu, bez logovanja, omogućava pretragu i pronalaženje potrebnog rezervnog dela za Isuzu ukucavanjem broja šasije automobila u određeno polje (chassis nr.). Katalog pretvara broj šasije u model Isuzu automobila i sa leve strane nudi spisak grupa Isuzu delova koje Nipparts ima u svom asortimanu. Potrebno je samo pronaći deo koji je potreban, upisati njegov kataloški broj i potražiti ga u najbližoj prodavnici japanskih ili korejskih auto  delova.

Firma NIPPARTS učestvuje u TECDOC-u i ALDOC-u. Poseduje ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002).

BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, Nipparts daje garanciju od dve godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o Isuzu-u:

Isuzu Motors Ltd. je japanski proizvođač komercijalnih vozila i dizel motora sa sedištem u Tokiju, Japan. Kompanija ima niz svojih podružnica u Turskoj, Maleziji, Indoneziji, Južnoj Africi, Filipinima i Vijetnamu. Isuzu ima fabrike za proizvodnju i montažu Fujisawi, kao i u prefekturama Tochigi i Hokkaido. Do 2009. Isuzu je proizveo preko 21 milion dizel motora, koji se mogu naći u vozilima širom sveta. Isuzu motore koristi General Motors, kao i udruženje Renault-Nissan.

Istorija Isuzu-a počinje 1916. godine, kada je kompanija Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co., Ltd. napravila plan za proizvodnju automobila sa Tokyo Gas and Electric Industrial Co. Sledeći korak je bila tehnička saradnja sa Wolseley Motors Limited u vezi eksluzivnog prava proizvodnje i prodaje Wolseley vozila u istočnoj Aziji. 1922. godine prvi Wolseley model, tip A-9 car, proizveden je u Japanu. 1933. godine, Ishikawajima Automotive Works se spaja sa DAT Automobile Manufacturing Inc. (prethodnikom Datsuna) i menja ime u Automobile Industries Co., Ltd. Proizvodi ove kompanije, prodavani pod imenima "Sumiya" i "Chiyoda", preimenovani su u Isuzu (po reci Isuzu) 1934. godine, nakon sastanka u Ministarstvu trgovine i industrije (MITI).

U 1937. godini Automobile Industries je reorganizovana i stvorena je nova kompanija- Tokyo Automobile Industries Co., Ltd. Tek 1949. ime kompanije je postalo Isuzu. Pre toga, 1942. godine Hino Heavy Industry se odvojila od Isuzu-a, postavši nezavisna kompanija. Proizvodnja kamiona, sa dozvolom okupacionih vlasti, počela je 1945. godine (modeli TX40 i TU60), a 1953. proizveden je putnički automobil Hillman Minx po licenci Rootes Group, a 1961. godine prvi sopstveni automobil Isuzu Bellel. Pod pritiskom MITI-ja, koje je nameravalo da smanji broj proizvođača automobila u Japanu, Isuzu je, kao mali proizvođač, bio prinuđen da traži partnera pa je 1966. počeo saradnju sa Fuji Heavy Industries (Subaru). Ova saradnja je prekinuta 1968. godine, kada počinje još kraća saradnja sa Mitsubishi-jem, koja je trajala do 1969., pa zatim isto toliko kratka sa Nissan-om. U septembru 1971. godine Isuzu je uspostavio dugoročnu saradnju sa General Motors-om, koji je preuzeo 34% akcija Isuszu-a 1972. godine. Godine 1974. Isuzu je, zajedno sa GM-om, proizveo model Gemini, koji se u USA prodavao kao Buick-ov Opel Isuzu.

Isuzu Bellett 1600 GT (PR90)

1966. Isuzu Bellett 1600 GT (PR90)

1981. Isuzu je počeo sa prodajom automobila i komercijalnih vozila u USA, pod svojim imenom. Isuzu P’up je bio prvi model prodavan kao Isuzu, a ne Chevrolet ili Buick. U to vreme napravljena je i saradnja sa Suzuki-jem u proizvodnji malih kola S-car za GM. Tripartitni sporazum GM-Suzuki-Isuzu potpisan u avgustu 1981. godine o suvlasništvu u firmama, gde je GM preuzeo 5% akcija Suzuki-ja. U tom periodu Isuzu je postao svetski poznat izvoznik dizel motora, koje su koristili Opel/Vauxhall, Land Rower i Hindustan.

1992. godine Isuzu je prestao sa izvozom u USA, a 1994. počeo program razmene vozila sa Hondom, u kome je Honda prodavala Isuzu Rodeo i Isuzu Trooper kao Hondu Passport i Acuru SLX, a Isuzu je počeo prodaju modela Honda Odyseey kao Isuzu Oasis. Tako je Honda dobila dva SUV-a u svom programu, a Isuzu minivan. Na japanskom tržištu Gemini(Stylus) se prodaje kao Honda Domani, a Aska (zasnovana na GM modelu J-car) kao Honda Accord.

1996. godine Isuzu Hombre pickup, preimenovan GM kamion, uveden je na tržište i prodaja Isuzu-a u USA je dostigla svoj vrhunac.

Isuzu je 2012. godine proizveo 296.000 vozila. Kod nas se Isuzu retko vozi, a oni modeli kojih ima u Srbiji, su stari model Gemini, Midi, Trooper i noviji D-Max. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Isuzu vozila.