NISSAN


NISSAN AUTO DELOVI

 

 

Nissan auto deloviNissan auto delovi - Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Nissan, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela. Svi Nissan auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001. Najveći asortiman auto delova za Nissan pokriven je od strane našeg najvećeg isporučioca - firme Nipparts iz Holandije. Rezervni delovi za Nissan koje prodajemo se u zemljama Evropske unije tretiraju kao originalni delovi.

 

 

 

Nipparts auto delovi:

NIPPARTS ima kompletan asortiman svoje ponude auto delova na stalno ažurnom on-line katalogu auto delova http://www.nipparts.com/page/catalogue. Ovaj sajt je jedini “otvoreni” sajt u Evropi, koji svakom pojedincu, bez logovanja, omogućava pretragu i pronalaženje potrebnog rezervnog dela za Nissan ukucavanjem broja šasije automobila u određeno polje (chassis nr.). Katalog pretvara broj šasije u model Nissan automobila i sa leve strane nudi spisak grupa Nissan delova koje Nipparts ima u svom asortimanu. Potrebno je samo pronaći deo koji je potreban, upisati njegov kataloški broj i potražiti ga u najbližoj prodavnici japanskih ili korejskih auto delova.

Firma NIPPARTS učestvuje u TECDOC-u i ALDOC-u. Poseduje ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002).

BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, Nipparts daje garanciju od dve godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o Nissan-u:

Masujiro Hashimoto osnovao je Kwaishinsha Motor Car Works 1911. godine, a 1914. kompanija je proizvela svoj prvi automobil, nazvan DAT.

Kompanija Nissan je menjala ime u Kwaishinsha Motorcar Co. Ltd. 1918., pa 1925. godine ponovo DAT Jidosha & Co. Ltd. (DAT Motorcar Co.). Pored automobila DAT Motors je proizvodio i kamione. 1926. godine DAT Motors iz Tokija, spojio se sa Jitsuyo Jidosha Co. Ltd. iz Osake praveći kompaniju DAT Jidosha Seizo Co. Ltd Automobile Manufacturing Co. Ltd koja je od 1923. do 1925. proizvodila laka vozila i kamione pod imenom Lila.

1931. godine, DAT počinje proizvodnju novih malih kola nazvanih Datson (DAT-ov sin). Kasnije, 1933. godine kada je Nissan preuzeo kontrolu nad DAT Motorsom, ime Datson je pretvoreno u Datsun jer “son” na japanskom ima značenje i “sin” , ali i “gubitak”.

1928. godine Yoshisuke Aikawa osnovao je holding kompaniju Nihon Sangyo, a ime Nissan pojavilo se 1930-ih kao skraćenica korišćena na tokijskoj berzi za Nihon Sangyo (Japan Industries or Nihon Industries). Ovu kompaniju su sačinjavali Tobata Casting i Hitachi. 1931. godine DAT Jidosha Seizo je pridružen Tobata Casting-u, a potpuno spojen sa Tobata Casting-om 1933. godine. Kako je Tobata Casting bila Nissan-ova kompanija, ovo je bio početak Nissan-ove proizvodnje automobila.

Rastući sektor automobila Aikawa je 1934. godine izdvojio iz Tobata Castinga i formirao novu podkompaniju koju je nazvao Nissan Motor Co. Ltd.

1935. godine završena je izgradnja fabrike u Yokohami, a iste godine je počeo izvoz prvih Datsuna u Aziju, centralnu i južnu Ameriku. 1937.,kompanija je preseljana u okupiranu Mandžuriju i nazvana Manchuria Heavy Industries Developing Co., a 1944. sedište firme je preseljeno u Nihonbashi, Tokio, a naziv firme promenjen u Nissan Heavy Industries, Ltd., koje se zadržalo do 1949.

1950-ih, Nissan je procenio da Datsun mali automobili imaju šansu na svetskom tržištu i odlučio je da krene u izvoznu ekspanziju u USA i Australiju. Prvi Datsun automobil prikazan je 1958. na Los Angeles Auto show.

Kompanija je osnovala američku filijalu Nissan Motor Corporation USA 1960. godine, i do 1970-e postala jedan od najvećih izvoznika automobila, sa modelima Datsun Fairlady, Datsun 411, Datsun 510 i Datsun 240Z.

Nissan je pod imenom Datsun, automobile prodavao do 1984. godine kada uvodi ime Nissan, pa su se 1984. godine automobili prodavali pod imenom Nissan Datsun, a od 1985. godine samo kao Nissan. Međutim, u julu 2013.,Nissan je objavio da, samo za nova tržišta, ponovo uvodi ime Datsun.

1952., Nissan Motor Company je potpisao ugovor o saradnji sa britanskim Austin-om i od 1953. do 1959. proizveo 20,855 Austina.

1966., Nissan se spojio sa Prince Motor Company a ime “Nissan Prince” japanski dileri su zadržali do 1999. godine. Saradnja sa Prince Motor Company donela je nove luksuzne modele Skyline i Gloria, a Skyline je kasnije nastavio da postoji kroz G seriju Infinitija.

Početkom ’80-ih godina prošlog veka, Nissan otvara nekoliko fabrika motora i automobila u USA, 1986. otvara fabriku u Sanderlendu u Engleskoj, a 2001. u Brazilu.

Nissan je imao ili ima saradnju sa mnogim proizvođačima automobila kao što su Ford (od 1993. do 2002. na modelima Mercury Villager i Nissan Quest), Volkswagen od 1984.-1990., Alfa Romeo (1983.-1987.).

1999. godine Nissan je upao u finansijske probleme i 27. marta te godine potpisao ugovor o udruživanju sa francuskim Renaultom.

Juna 2001., Carlos Ghosn je imenovan za izvršnog direktora Nissan-a a u maju 2005., Ghosn je postao i predsednik Renaulta , a 6. maja 2009. je objedinio funkcije predsednika i izvršnog direktora Renaulta. Renault-Nissan udruženje je tokom godina dovelo do obostranog vlasništva u drugoj kompaniji pa tako Renault drži 43.4% Nissan-ovih akcija, dok Nissan drži 15% Renault-ovih akcija. Udruženje je registrovano u Holandiji kao Renault-Nissan B.V., 28. marta 2002. po holandskom zakonu. Renault-Nissan B.V. je u vlasništvu Renaulta i Nissana sa podjednakim udelima. Udruženje je 2013. prodalo ukupno 8.266.098 automobila.

Nissan je 2012. bio šesti najveći svetski proizvođač automobila, iza Toyote, General Motorsa, Volkswagen grupe, Hyundai Motor grupe i Forda. Renault–Nissan udruženje bi bilo četvrti najveći svetski proizvođač kada bi se njihova prodaja sabrala. Nissan je vodeći japanski brend u Kini, Rusiji i Meksiku.

 

Renault-Nissan udruženje-prodaja  2013

Renault

2,628,208

Nissan

5,102,979

Avtovaz

534,911

Ukupno

8,266,098

Nissan prodaje vozila pod četiri imena: NISSAN, DATSUN, INFINITY i NISMO.

Kod nas su popularni modeli iz ’90-ih godina prošlog veka Sunny N14, Primera P10, P11, a kasnije modeli Primera P12, Almera, Micra K11 i K12, X-TRAIL, Qashqai, i luksuzni brend Infinity. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Nissan vozila.

Austin Motor Company

Datsun model 16

1937 Datsun model 16

Austin Seven Ruby

Austin Seven Ruby

 Prince R380 Racecar

1966 Prince R380 Racecar

1971 Datsun 240Z (U.S. Model) in Green Metallic

1971 Datsun 240Z (U.S. Model) in Green Metallic

2010 Nissan Maxima SV Sport

2010 Nissan Maxima SV Sport

Nissan GT-R

Nissan GT-R

Sedište Nissana u Tokiju

Sedište Nissan-a u Tokiju