SSANGYONG


SSANG YONG AUTO DELOVI

 

 

Ssang Yong auto delovi - Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Ssang Yong, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela. Svi Ssang Yong auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001. Najveći asortiman auto delova za Ssang Yong pokriven je od strane našeg najvećeg isporučioca - firme Nipparts iz Holandije. Rezervni delovi za Ssang Yong koje prodajemo se u zemljama Evropske unije tretiraju kao originalni delovi.

 

 

Nipparts auto delovi:

NIPPARTS ima kompletan asortiman svoje ponude auto delova na stalno ažurnom on-line katalogu auto delova http://www.nipparts.com/page/catalogue. Ovaj sajt je jedini “otvoreni” sajt u Evropi, koji svakom pojedincu, bez logovanja, omogućava pretragu i pronalaženje potrebnog rezervnog dela za Ssang Yong ukucavanjem broja šasije automobila u određeno polje (chassis nr.). Katalog pretvara broj šasije u model Ssang Yong automobila i sa leve strane nudi spisak grupa Ssang Yong delova koje Nipparts ima u svom asortimanu. Potrebno je samo pronaći deo koji je potreban, upisati njegov kataloški broj i potražiti ga u najbližoj prodavnici japanskih ili korejskih auto  delova.

Firma NIPPARTS učestvuje u TECDOC-u i ALDOC-u. Poseduje ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002).

BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, Nipparts daje garanciju od dve godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o SSANG YONG-u:

SsangYong Motor Company ili SsangYong Motor je četvrti po veličini južnokorejski proizvođač automobila.

SsangYong je počeo kao dve nezavisne kompanije: Ha Dong-hwan Motor Workshop (osnovana 1954.) i Dongbang Motor Co (osnovana 1962.). Sredinom 1963.,dve kompanije su se spojile u Ha Dong-hwan Motor Co.

1964. godine, Hadonghwan Motor Company je počela proizvodnju džipova za američku armiju, kao i kamiona i autobusa. Posle promene imena 1977. godine u Dong-A Motor, kompanija je preuzeta od strane Ssangyong Business Group 1986. godine, promenivši ime u SsangYong Motor 1987. godine, SsangYong je kupio britanskog proizvođača specijalnih vozila Panther Westwinds. SsangYong je počeo saradnju sa Daimler-Benz-om. Dogovor je bio da SssangYong razvije SUV sa Daimler Benz-ovom tehnologijom. Ovo je trebalo da omogući SssangYongu pristup novim tržištima bez izgradnje sopstvene infrastrukture (koristeći Mercedes benz dilersku mrežu), a Mercedesu da obezbedi SUV vozilo radi pariranja tada narasloj konkurenciji na SUV tržištu. Rezultat te saradnje je model SsangYong Musso, koji se najpre prodavao od strane Mercedesa, a kasnije od strane SsangYonga.

SsangYong je imao koristi od ovog udruživanja i dugo nakon što je Daimler-Benz prestao da prodaje Musso, proizvodeći pod svojim imenom verzije Mercedes-Benz MB100, koristeći i Daimler dizajn u mnogim drugim modelima, uključujući drugu generaciju modela Korando (motor i prenos snage), Rexton (transmisija), Chairman H (šasija i transmisija ) i Kyron (transmisija).

1997. godine Daewoo Motors, sadašnji Tata Daewoo, kupio je kontrolni paket akcija Ssangyong Grupe, samo da bi ga ponovo prodao 2000. jer je konglomerat zapao u duboke finansijske probleme. Krajem 2004., kineski proizvođač automobila SAIC preuzeo je 51% akcija SsangYong Motor Company. U januaru 2009., nakon rekordnog gubitka od 75,42 miliona US dolara, kompanija je otišla u stečaj. Nakon 77 dana prekida, proizvodnja je ponovo pokrenuta 14. avgusta 2009., a radnici i analitičari optužili su SAIC za krađu tehnologije hibridnih vozila i neispunjenje obećanja o kontinuiranim investicijama.

U aprilu 2010. godine, kompanija je objavila da je nekoliko kompanija zainteresovano da preuzme SsangYong, što je rezultiralo u rastu akcija od 15%. Rezultat pregovora bio je da je većinski vlasnik SsangYounga, sa učešćem od 70% postala indijska kompanija Mahindra & Mahindra Limited, spasivši SsangYong od bankrota. Mahindrino preuzimanje SsangYonga je potvrđeno od strane južnokorejske komisije za slobodnu trgovinu. Preuzimanje je završeno u februaru 2011. i Mahindru je koštalo 522,5 milijardi Wona (oko 750 miliona EUR).

SsangYong je 2012. godine prodao ukupno 120.717 vozila. Najpoznatiji modeli su Musso, Rexton, Korando, Kyron, Actyon. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Ssang Yong vozila.