Sistem razvoda motora

Sistem razvoda motora

Sistem razvoda motora - Kompleti sistema zupčenja

Kompleti sistema zupčenja

Sistem razvoda motora - Zupčasti i klinasti kaiševi

Zupčasti i klinasti kaiševi

Sistem razvoda motora - Španeri i roleri

Španeri i roleri

Sistem razvoda motora - Setovi razvoda lanaca i njihove komponente

Setovi razvoda lanca i njihove komponente

Sistem razvoda motora - Remenice radilice i alternatora

Remenice radilice i alternatora

Ne želite da uštedite na kvalitetu kada je u pitanju sistem razvoda Vašeg automobila. Troškovi oštećenja motora uzrokovanih prekinutim ili dotrajalim zupčastim kaišem ne mogu se uporediti sa troškovima njegove nabavke i zamene. Mnoge naše rezervne delove sistema razvoda proizvode OEM proizvođači. Kvalitet na prvom mestu – to je njihov imperativ. Rizik je potrebno svesti na minimum, tako da se poštuju svi standardi proizvodnje. Koriste se najkvalitetnija guma i metal i svaki predmet podvrgnut je rigoroznim testovima naprezanja i performansi. Bilo da se radi o zupčastom kaišu, razvodnom lancu, klinastom kaišu, zatezaču, tj. „španeru“, „roleru“ ili remenici, naše reference obećavaju savršeno uklapanje i dugotrajne performanse, uporedive sa onim kod OEM proizvoda ali sa konkurentnijim cenama.

Zahvaljujući našem dugogodišnjem iskustvu i duboko ukorenjenoj saradnji sa našim dobavljačima, uspeli smo da obezbedimo širok asortiman delova sistema razvoda motora za japanske i korejske automobile, po veoma konkurentnim cenama, a na jednom mestu.

Kompleti sistema zupčenja

Zamena zupčastog kaiša ili lanca je skupa, uglavnom zbog vremena koje je potrebno za njihovu zamenu. Prilikom zamene kaiša ili lanca, često je pametno zameniti i druge delove u sklopu sistema zupčenja. Osim zatezača i rolera, ovo važi i za pumpu za vodu. Ako se pumpa za vodu ne zameni, ona će ozbiljno zaostajati za novim ugrađenim delovima. Pumpa za vodu, koja je takođe podložna habanju, možda će morati da se zameni u bilo kom trenutku dok novi zupčasti kaiš još uvek dobro funkcioniše. Zupčasti kaiš i svi prateći delovi će morati ponovo da se rastavljaju, a rastavljeni zupčasti remen se ne može montirati po drugi put. Ovaj dugotrajan posao će na taj način povećati troškove Vašeg kupca! Upravo zbog toga Vam nudimo kompletne setove – štedimo vreme koje vozilo provodi u radionici i troškove za vozača. Za Vas, to je odličan način da svojim klijentima ponudite kompletne setove zupčenja visokog kvaliteta i unapredite svoje marže. Bimida u svom asortimanu poseduje komplete sistema zupčenja proizvođača Kavo.

Zupčasti i klinasti kaiševi

Zupčasti kaiš je deo motora koji sinhronizuje broj obrtaja radilice motora sa bregastom osovinom, omogućavajući pravilan hod izduvnih i usisnih ventila u cilindrima motora, pa time i pravilan rad motora. U mnogim današnjim motorima, zupčasti kaiš takođe pokreće i pumpu za vodu, kao i pumpu za ulje. Zupčasti kaiš duguje naziv svom obliku, jer je to obično kaiš sa zubima, bilo okruglim ili trapezastim. Vrlo je važan deo motora, jer u slučaju njegovog pucanja, lako dolazi do teških oštećenja motora, odn. ventila, klipova, karika. Menja se u zavisnosti od preporuka proizvođača i uslova eksploatacije, a u proseku na svakih 80.000-100.000 km.
Bimida u svom asortimanu nudi zupčaste kaiševe sl. svojih dobavljača: Nipparts, Japanparts-Japko, Kavo Parts, Parts Mall. Kaiševi iz naše ponude konkurentni su kaiševima OEM kvaliteta i poznatih su svetskih proizvođača: Bando, Gates, Dayco, Dongil, Breco.

Španeri i roleri

Zatezači ili kako je kod nas odomaćen naziv „španeri“, osiguravaju da zupčasti ili klinasti kaiš zadrže ispravnu zategnutost. Bez škripavih zvukova i vibracija! „Roleri“ besprekorno vode kaiš i na taj način sprečavaju prevremeno habanje i kidanje kaiša. Vaši kupci mogu biti sigurni u odlične performanse i dug radni vek španera i rolera iz naše ponude. Bimida kroz svoj asortiman nudi španere i rolere sl. proizvođača: Kavo Parts, Japanparts-Japko, Febest, Parts Mall, Asva, Era-Nipparts i Ajs Parts.

Setovi razvoda lanca i njihove komponente

Mnogi motori umesto zupčastog kaiša opremljeni su lancem. Po pravilu lanac je dugotrajnije i robusnije rešenje od zupčastog kaiša, te se stoga i ređe menja, no i on ima svoj vek trajanja, a njegova istegnutost i na kraju pucanje, može dovesti i do totalne havarije na motoru. U okviru seta razvodnog lanca po pravilu nalaze se lanac (jedan ili više), klizač (jedan ili više), lančanik (jedan ili više) i hidro španer. Bimida u svom asortimanu poseduje setove razvodnog lanca proizvođača Japanparts-Japko i Nipparts.

Remenice radilice i alternatora

Remenice su okrugli delovi (plastični, čelični ili od livenog gvožđa) pričvršćeni za osovinu (pogonsku ili gonjenu), sa ulogom da posredstvom kaiša, koji se oko njih okreće, pokrenu druge sklopove motora ili se putem njih prenosi kretanje na druge sklopove. To su veoma jednostavni ali moćni delovi, koji male sile usmeravaju ka pokretanju velikih objekata. Postoje remenice alternatora, radilice, servo pumpe… Bimida kroz svoj asortiman nudi remenice sl. proizvođača: Febest, Kavo Parts, Ajs Parts, Era-Nipparts, Japanparts-Japko i Parts Mall.