Nissan auto delovi

Nissan auto delovi

Nissan auto delovi – Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Nissan, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela. Svi Nissan auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001.
Rezervni delovi , koje prodajemo za Nissan automobile , u zemljama Evropske unije se tretiraju kao originalni delovi .
Najveći asortiman auto delova za Nissan pokriven je od strane naših isporučilaca , velikih evropskih distributera:

  • KAVO PARTS-Holandija
  • NIPPARTS-Holandija (Nipparts brend je od jula 2018 godine preuzela firma ERA S.r.l. iz Italije)
  • JAPANPARTS-Italija- JAPKO brend
  • FEBEST EUROPE DISTRIBUTION-Estonija

Kategorije Nissan auto delova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Pogon točkova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi motora

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Svi naši dobavljači poseduju ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002).
BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, naši dobavljači daju garanciju od dve godine, a KAVO PARTS čak tri godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o Nissan-u

Nešto više o Nissan-u

Masujiro Hashimoto osnovao je Kwaishinsha Motor Car Works 1911. godine, a 1914. kompanija je proizvela svoj prvi automobil, nazvan DAT.
Kompanija Nissan je menjala ime u Kwaishinsha Motorcar Co. Ltd. 1918., pa 1925. godine ponovo DAT Jidosha & Co. Ltd. (DAT Motorcar Co.). Pored automobila DAT Motors je proizvodio i kamione. 1926. godine DAT Motors iz Tokija, spojio se sa Jitsuyo Jidosha Co. Ltd. iz Osake praveći kompaniju DAT Jidosha Seizo Co. Ltd Automobile Manufacturing Co. Ltd koja je od 1923. do 1925. proizvodila laka vozila i kamione pod imenom Lila.
1931. godine, DAT počinje proizvodnju novih malih kola nazvanih Datson (DAT-ov sin). Kasnije, 1933. godine kada je Nissan preuzeo kontrolu nad DAT Motorsom, ime Datson je pretvoreno u Datsun jer “son” na japanskom ima značenje i “sin” , ali i “gubitak”.

1928. godine Yoshisuke Aikawa osnovao je holding kompaniju Nihon Sangyo, a ime Nissan pojavilo se 1930-ih kao skraćenica korišćena na tokijskoj berzi za Nihon Sangyo (Japan Industries ili Nihon Industries). Ovu kompaniju su sačinjavali Tobata Casting i Hitachi. 1931. godine DAT Jidosha Seizo je pridružen Tobata Casting-u, a potpuno spojen sa Tobata Casting-om 1933. godine. Kako je Tobata Casting bila Nissan-ova kompanija, ovo je bio početak Nissan-ove proizvodnje automobila.
Rastući sektor automobila Aikawa je 1934. godine izdvojio iz Tobata Castinga i formirao novu podkompaniju koju je nazvao Nissan Motor Co. Ltd.

1935. godine završena je izgradnja fabrike u Yokohami, a iste godine je počeo izvoz prvih Datsuna u Aziju, centralnu i južnu Ameriku. 1937.,kompanija je preseljana u okupiranu Mandžuriju i nazvana Manchuria Heavy Industries Developing Co., a 1944. sedište firme je preseljeno u Nihonbashi, Tokio, a naziv firme promenjen u Nissan Heavy Industries, Ltd., koje se zadržalo do 1949.
1950-ih, Nissan je procenio da Datsun mali automobili imaju šansu na svetskom tržištu i odlučio je da krene u izvoznu ekspanziju u USA i Australiju. Prvi Datsun automobil prikazan je 1958. na Los Angeles Auto show.

Kompanija je osnovala američku filijalu Nissan Motor Corporation USA 1960. godine, i do 1970-e postala jedan od najvećih izvoznika automobila, sa modelima Datsun Fairlady, Datsun 411, Datsun 510 i Datsun 240Z. Nissan je pod imenom Datsun, automobile prodavao do 1984. godine kada uvodi ime Nissan, pa su se 1984. godine automobili prodavali pod imenom Nissan Datsun, a od 1985. godine samo kao Nissan. Međutim, u julu 2013.,Nissan je objavio da, samo za nova tržišta, ponovo uvodi ime Datsun. 1952., Nissan Motor Company je potpisao ugovor o saradnji sa britanskim Austin-om i od 1953. do 1959. proizveo 20.855 Austina. 1966., Nissan se spojio sa Prince Motor Company a ime “Nissan Prince” japanski dileri su zadržali do 1999. godine. Saradnja sa Prince Motor Company donela je nove luksuzne modele Skyline i Gloria, a Skyline je kasnije nastavio da postoji kroz G seriju Infinitija. Početkom ’80-ih godina prošlog veka, Nissan otvara nekoliko fabrika motora i automobila u USA, 1986. otvara fabriku u Sanderlendu u Engleskoj, a 2001. u Brazilu.

Nissan je imao ili ima saradnju sa mnogim proizvođačima automobila kao što su Ford (od 1993. do 2002. na modelima Mercury Villager i Nissan Quest), Volkswagen od 1984.-1990., Alfa Romeo (1983.-1987.). 1999. godine Nissan je upao u finansijske probleme i 27. marta te godine potpisao ugovor o udruživanju sa francuskim Renaultom. Juna 2001., Carlos Ghosn je imenovan za izvršnog direktora Nissan-a , u maju 2005., Ghosn je postao i predsednik Renaulta , a 6. maja 2009. je objedinio funkcije predsednika i izvršnog direktora Renaulta. Renault-Nissan udruženje je tokom godina dovelo do obostranog vlasništva u drugoj kompaniji pa tako Renault drži 43.4% Nissan-ovih akcija, dok Nissan drži 15% Renault-ovih akcija. Udruženje je registrovano u Holandiji kao Renault-Nissan B.V., 28. marta 2002. po holandskom zakonu. Renault-Nissan B.V. je u vlasništvu Renaulta i Nissana sa podjednakim udelima. Renault–Nissan Alliance je 12.12.2012 g. formirala zajedničko preduzeće sa ruskom firmom Russian Technologies (Alliance Rostec Auto BV) , sa namerom da postane vlasnik kontrolnog paketa akcija AvtoVAZ-a, najvećeg ruskog proizvođača automobila, i vlasnika najpoznatijeg ruskog brenda Lada.Preuzimanje je završeno u junu 2014 i dve kompanije Renault-Nissan Alliance preuzeli su ukupno 67.1% akcija Alliance Rostec, a time i 74.5% akcija AvtoVAZ-a, omogućivši tako Renault-u i Nissan-u indirektnu kontrolu nad ruskim proizvođačem. Carlos Ghosn je postavljen za predsednika Upravnog odbora AvtoVAZ-a 27 juna 2013, a već u septembru 2017 g. Nissan je izišao iz zajedničkog preuzeća sa AvtoVAZ-om.Iste godine, na čelu Renault–Nissan Alliance , Carlosa Ghosn-a je zamenio Hiroto Saikawa, a njega je 1.12.2019 g. nasledio sadašnji CEO (Chief Executive Officer) Makoto Uchida.

Nissan je 2012. bio šesti najveći svetski proizvođač automobila, iza Toyote, General Motorsa, Volkswagen grupe, Hyundai Motor grupe i Forda. Renault–Nissan udruženje bi bilo četvrti najveći svetski proizvođač kada bi se njihova prodaja sabrala. Nissan je vodeći japanski brend u Kini, Rusiji i Meksiku.

Zajedno sa Mitsubishi Motors-om,Nissan razvija mini vozila koja se proizvode u Mitsubishi-jevoj fabrici Mizushima u mestu Kurashiki,Okayama,u Japanu. U maju 2016 Nissan je kupio kontrolni paket akcija -34% u Mitsubishi Motors-u za ,pretpostavlja se, 2.3 milijarde USD. Već sledeće godine, alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi, ukupno je prodala preko 10,6 miliona vozila. U 2019 godini,Renault-Nissan-Mitsubishi alijansa proizvela je ukupno 10.080.522 automobila, od čega Nissan 4.958.200 vozila, Renault 3.753.723 vozila ,i Mitsubishi 1.368.599 vozila. Najbolje prodavani modeli u 2019 g. su X-Trail i Qashqai. X-Trail je četvrti najprodavaniji automobil u svetu, a prvi u SUV segmentu, prvenstveno zahvaljujući popularnosti u Kini i USA, gde se prodaje pod imenom Rogue. Ukupno je u 2019 u svetu prodato 621.390 X-Trail-a, od čega više od polovine u USA- 350.447 komada.

U julu 2019, Nissan je, u naredne tri godine, najavio otpuštanje 12.500 radnika, uglavnom iz proizvodnih pogona, zbog pada profita kompanije. Nissan je najveći svetski proizvođač električnih vozila (EV), sa ukupnom prodajom u svetu od preko 320.000 komada do aprila 2018. Najprodavaniji električni automobil je Nissan Leaf, prvi potpuno električni automobil u svetu osposobljen za vožnju autoputem .
U january 2018, tadašnji Nissan-ov izvršni director, Hiroto Saikawa , najavio je da će sva vozila Infiniti Brenda od 2021 biti hibridna,ili potpuno električna vozila. Nissan prodaje vozila pod četiri imena: NISSAN, DATSUN, INFINITY i NISMO.

Kod nas su popularni modeli iz ’90-ih godina prošlog veka Sunny N14, Primera P10, P11, a kasnije modeli Primera P12, Almera, Micra K11 i K12, X-TRAIL, Qashqai, Murano, Pathfinder, Patrol, Navara, NV200, Juke,Note, Cube,Tiida,Leaf, Primastar i luksuzni brend Infinity. Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Nissan vozila.

Nissan vozila

Datsun model

1937

Nissan QASHQAI

Upit za deo

Uverite se u širok asortiman ponude, profesionalnu uslugu i ljubaznost našeg osoblja.