Mitsubishi auto delovi

Mitsubishi auto delovi

Mitsubishi auto delovi – Kao veleprodaja auto delova, Bimida d.o.o. Beograd, u svom asortimanu ima i većinu auto delova za Mitsubishi, koji su neophodni za redovno održavanje automobila, kako starijih, tako i novijih modela.
Svi Mitsubishi auto delovi su prvorazrednog kvaliteta u skladu sa ISO standardom 9001.
Rezervni delovi , koje prodajemo za Mitsubishi automobile , u zemljama Evropske unije se tretiraju kao originalni delovi.

Najveći asortiman auto delova za Mitsubishi pokriven je od strane naših isporučilaca , velikih evropskih distributera:

  • KAVO PARTS-Holandija
  • NIPPARTS-Holandija (Nipparts brend je od jula 2018 godine preuzela firma ERA S.r.l. iz Italije)
  • JAPANPARTS-Italija- JAPKO brend
  • FEBEST EUROPE DISTRIBUTION-Estonija

Kategorije Mitsubishi auto delova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Pogon točkova

Kvačila i njihove komponente

Delovi sistema za kočenje

Delovi sistema za paljenje

Delovi motora

Delovi sistema za hlađenje

Elektro komponente

Sistem razvoda motora

Previous
Next

Svi naši dobavljači poseduju ECE R90 sertifikat za disk pločice, kao i neophodne sertifikate za određene grupe proizvoda u skladu sa Block Exemption regulativom (BER 1400/2002). BER sertifikat u zemljama Evropske unije zakonski podrazumeva da auto delovi sa tim sertifikatom imaju tretman originala, i ugradnja takvih delova je moguća i u vozila u garantnom roku.

Za sve auto delove osim potrošnih (disk pločice, diskovi…), i električnih delova, naši dobavljači daju garanciju od dve godine, a KAVO PARTS čak tri godine.

Svi ostali Bimidini dobavljači iz J.Koreje, Engleske, Italije, Singapura i Tajvana takođe isporučuju visoko kvalitetne auto delove sa sertifikatom kvaliteta ISO 9001.

Nešto više o Mitsubishi

Nešto više o Mitsubishi

Istorija Mitsubishi-ja je paralelna sa pričom o modernom Japanu. Osnivač, Yataro Iwasaki, bio je iz prefekture Kochi na ostrvu Shikoku, koje je bilo dom moćnog klana Tosa. Iwasaki je radio za klan do 1870, kada osniva svoju brodsku kompaniju Tsukumo Shokai sa tri parobroda koje je iznajmio od klana. Ovo je bio početak Mitsubishi-ja. Kompanija je brzo rasla menjajući imena: Mitsukawa Shokai, Mitsubishi Shokai, Mitsubishi Jokisen Kaisha (Mitsubishi Steamship Company), Yubin Kisen Mitsubishi Kaisha (Mitsubishi Mail Steamship Company). Mitsubishi Mail Steamship Company je prva uvela liniju za Kinu i postala prva japanska pomorska kompanija sa prekookeanskom linijom. Kompanija je, za razliku od pomorske konkurencije, počela da se širi i na kopnu kupujući rudnike bakra i uglja u Okayami i Nagasakiju. 1884. kompanija je prvo iznajmila, pa od države otkupila Nagasaki brodogradilište i počela da proizvodi parobrode. Kompanija je počela da se širi i na osiguranje, bankarstvo i građevinski sektor.

Koyata Iwasaki je preuzeo rukovođenje firmom 1916. u svojoj 38. godini, i dalje unapredio firmu ostajući na njenom čelu 30 godina, za koje vreme je Mitsubishi stekao ključnu ulogu u oblikovanju razvoja japanske indiustrije. Pod Koyotom, Mistubishi je dalje modernizovan, pošto su njegova odelenja postala polu nezavisne kompanije. Koyota je doveo kompaniju do vodeće pozicije u sektorima mašinogradnje, električne opreme i hemije. Kompanije koje su kasnije postale Mitsubishi Heavy Industries, razvile su proizvodnju automobila, aviona, tenkova i autobusa, a Mitsubishi electric je postao lider u proizvodnji električnih mašina i aparata za domaćinstvo.
Porodica Iwasaki je prepustila deo kontrole nad firmom nudeći akcije na prodaju, i do kraja II svetskog rata, vlasnici izvan firme imali su blizu polovinu akcija kompanije.

Posle rata, američke okupacione snage su tražile da se velike japanske industrijske grupacije raspuste. Centrala Mistubishi-ja raspuštena je 30.9.1946. godine, nakon čega su se mnoge Mitsubishi-jeve kompanije podelile u manja, nezavisna preduzeća. Tako je stara organizacija Mitsubishija nestala 1946. godine. Većina Mitsubishi-jevih kompanija, pod pritiskom okupacionih vlasti, napustila je ime i logo Mitsubishija. 1952. godine potpisan je ugovor o miru u San Francisku i Japan je ponovo bio dobrodošao član u međunarodnoj trgovini. 1954. godine, više od 100 kompanija koje su bile deo Mitsubishi trgovine, ponovo se ujedinilo u kompaniju Mitsubishi Corporation. Slično su se i glavni delovi Mitsubishi Heavy Industries ponovo ujedinili 1964. godine. Mitsubishi kompanije koje su se posle rata odrekle imena i logoa sa tri dijamanta, počele su ponovo da ih koriste.

Japan je 1950-ih i 1960-ih bio scena ekonomskog rasta bez presedana, a Mitsubishi kompanije su imale velike zasluge u tom rastu, kako u oblastima u kojima su ranije bile poznate, tako i u novim industrijama.
Mitsubishi automobilska era datira od 1917., kada je Mitsubishi Shipbuilding Co. Ltd. proizvela Mitsubishi Model A, prvi serijski automobil proizveden u Japanu. 1934. godine. Mitsubishi Shipbuilding je pripojen Mitsubishi Aircraft Co., a novonastala kompanija je nazvana Mitsubishi heavy industry (MHI) i bila je najveća privatna kompanija u Japanu. MHI je proizvodila avione, brodove, vagone i mašine, a 1937. godine je razvila prototip vojnog vozila Mpx33, prvi japanski automobil sa stalnim pogonom na sva četiri točka.

Posle rata, Mitsubishi se ubrzo vratio proizvodnji Fuso autobusa, malim teretnim trotočkašima Mizushima i skuterima Silver Pigeon. Međutim, već navedenim raspuštanjem kompanije i njenim rasparčavanjem, proizvodnja automobila je zamrla do početka ’60-ih godina kada Mistubishi predstavlja Mitsubishi 500, sedan za masovno tržište, a zatim i Minica kej car 1962. i prvi Mitsubishi Colt 1963. Sa ponovnim ujedinjenjem u Mitsubishi heavy Industry 1964., proizvodnja automobila u sledeće tri godine popela se na 75.000 komada godišnje.
U 2017., Mitsubishi Motors bio je šesti najveći japanski proizvođač automobila i dvadeseti u svetu, po obimu proizvodnje.
Mitsubishi ima višedecenijsku saradnju sa južnokorejskim Hyundaijem, malezijskim Protonom, a sarađuje u raznim oblicima sa Volvo-om, PSA Peugeor Citroen, Volkswagen-om i Daimler Chryslerom.

Zajedno sa Nissanom, Mitsubishi Motors razvija mini vozila koja se proizvode u Mitsubishi-jevoj fabrici Mizushima u mestu Kurashiki,Okayama,u Japanu. U maju 2016 Nissan je kupio kontrolni paket akcija -34% u Mitsubishi Motors-u za ,pretpostavlja se, 2.3 milijarde USD. Već sledeće godine, alijansa Renault-Nissan-Mitsubishi, ukupno je prodala preko 10,6 miliona vozila.
U 2019 godini,Renault-Nissan-Mitsubishi alijansa proizvela je ukupno 10.080.522 automobila, od čega Nissan 4.958.200 vozila, Renault 3.753.723 vozila ,i Mitsubishi 1.368.599 vozila.

Najprodavaniji Mitsubishijevi modeli u 2019 godini bili su Space Star/Mirage, Outlander PHEV sa hibridnim motorom, i ASX. U Evropi je 2019 g. prodato 39.530 Space Star/Mirage, 34.729 Outlander PHEV, i 31.306 komada ASX-a.

Najpoznatiji modeli su Lancer, Colt, Galant, Space Star/Mirage, Pajero, Pajero Sport, L200, L300, L400, Outlander, ASX ,Eclipse Cross, i MIEV.
Kod nas možete naći rezervne delove za skoro sva Mitsubishi vozila.

Mitsubishi vozila

Mitsubishi PX33

1937

Mitsubishi Outlander

2020

Upit za deo

Uverite se u širok asortiman ponude, profesionalnu uslugu i ljubaznost našeg osoblja.